SpareBank 1 med de mest fornøyde forsikringskundene

Takk til alle gode kunder som igjen har sendt oss til topps på skadeforsikringspallen i Norsk Kundebarometer 🙂

Norsk kundebarometer har årlig en undersøkelse hvor de redegjør for hvilke norske bedrifter forbrukere er mest fornøyde med. Bedriftene måles både på lojalitet og kundetilfredshet.

– Stolte og takknemlige

– Vi er utrolig stolte og takknemlige over at kundene våre rangerer oss som nummer én i bransjen også i år, som de gjorde i fjor. Dette er en stor tillitserklæring vi setter umåtelig stor pris på, sier Kjetil Nyborg, forsikringssjef i SpareBank 1 Østlandet.

Her kan du se alle resultatene, totalt og per bransje.

SpareBank 1 har løftet seg tre plasser på hovedlisten, og inntar i år en 13. plass av alle de totalt 154 rangerte selskapene i alle bransjer.

Et kvalitetsstempel

I over 20 år har Norsk Kundebarometer målt lojalitet og tilfredshet blant norske forbrukere.

– Kundetilfredshet er alfa og omega, selve kjernen i det vi jobber med hver eneste dag. Vi vil bevise at vi fortjener plassen på toppen også i fortsettelsen. Gjennom ny teknologi, innovasjon og gode digitale løsninger ønsker vi å gjøre det enkelt og oversiktlig for deg å være kunde hos oss, sier Nyborg.

Om Norsk Kundebarometer

Ratingsystemet til Norsk Kundebarometer (NKB) baserer seg på oppnådde poeng (gjennomsnitt) etter NKBs indeksmetode på kundetilfredshet. Indeksen er et gjennomsnitt av de fire spørsmålene som inngår i tilfredshetsundersøkelsen. Resultatene er omregnet til en score som går fra 0-100, hvor 100 poeng er det beste mulige resultatet.

Mer om Norsk Kundebarometer