EiendomsMegler 1 Midt-Norge igjen kåret til Norges beste arbeidsplass

Analyse- og rådgivningselskapet Great Place to Work har kåret EiendomsMegler 1 Midt-Norge til Norges beste arbeidsplass for andre året på rad.

Meglerforetaket har kontorer i Møre og Romsdal og i Trøndelag. For andre år på rad klatret de helt til topps i konkurransen om å bli Norges beste arbeidsplass. De vant mot 191 norske virksomheter, med nesten 30.000 medarbeidere, fra en rekke ulike bransjer.

Godt arbeidsmiljø skaper gode kundeopplevelser

– Kontinuerlig forbedring skaper bedre tjenester for kundene, større lønnsomhet og bedre prestasjoner blant våre ansatte, sier en stolt HR-direktør Lucie Katrine Sunde-Eidem.

– Å arbeide for å bli Norges beste arbeidsplass, og enda bedre enn året før, krever utrolig mye av oss. Vi har jobbet knallhardt for å forbedre de detaljene som gjør oss enda mer attraktive, produktive, og konkurransedyktige, sier administrerende direktør Kjetil Reinsberg i EiendomsMegler 1 Midt-Norge.

Les mer om hvordan EiendomsMegler 1 Midt-Norge jobber med medarbeiderdrevet innovasjon her.

– Great Place to Work er et verktøy som hjelper oss å utvikle gode arbeidsmiljø. Arbeidsglede kombinert med Great Place to Work er viktig. Glede i seg selv har en verdi, men vi ser også en klar sammenheng mellom resultater, måloppnåelse og opplevd arbeidsglede, sier HR-direktør Sunde-Eidem.

– Nøkkelen til gode kundeopplevelser er engasjerte og tilfredse medarbeidere, sier adm.dir. Kjetil Reinsberg.

EiendomsMegler 1 Midt-Norge viser at det er mulig

– De har bevist at det er fullt mulig å bygge en robust og attraktiv arbeidsplass innenfor en salgsintensiv bransje. Gjennom strukturert og langsiktig arbeid med fokus på den enkelte medarbeider og tillitsbasert lederskap har de klart det, sier administrerende direktør Jannik Krohn Falck i Great Place to Work Norge.

I 2016 ble EiendomsMegler 1 Midt-Norge kåret til Årets Leanvirksomhet 2016 i regi av Lean Forum Norge. Det var i tøff konkurranse med Shell og Hydro. Meglerselskapet tok i bruk Lean som verktøy for kontinuerlig forbedring i 2009 og har frigjort tid til å hente inn flere oppdrag og bruke mer av tiden sin sammen med kundene sine, noe som igjen har ført til bedre kundeopplevelser.

Kjøpe eller selge bolig? Her finner du oss